Hledám kupce na svoji nemovitost

S nástupem sociálních sítí a různých digitálních platforem se výrazně zvýšila šance, že prodáte svojí nemovitost sami. Zároveň se zvýšilo riziko, že potkáte neschopného makléře či podvodníka. Vyznat se ve všech těch dobře míněných článcích na internetu zabere spoustu času, který byste možná mohli využít jiným, pro vás užitečnějším způsobem.

Proces prodeje nemovitosti může být relativně snadný, stejně jako se může rychle proměnit v noční můru.

Nabízím vám svoje odborné služby a pomůžu vám odpovědět na otázky:

  • Jaká je tržní cena mojí nemovitosti?
  • Jak nastavit prodejní plán, abych dostal co nejvíce peněz?
  • Jaká jsou rizika spojené s prodejem nemovitosti?
  • Jak ošetřím své požadavky v kupní smlouvě?
  • Jak vyřeším případná omezení vlastnického práva?
  • Jak probíhá financování nemovitosti úvěrem na bydlení?
  • Jaké jsou mé daňové povinnosti?

Na tyto a spousty dalších otázek vám rád odpovím na osobní schůzce při šálku dobré kávy, třeba u nás v kanceláři.

 

Marketing zakázky

Samostatnou kapitolou je marketing zakázky. Každá zakázka má svoje specifika a výhody, které společně vybereme tak, abychom oslovili co největší počet zájemců.

Čím více zájemců = větší poptávka = prodej za co nejvyšší cenu.

Jinak připravíme do prodeje původní byt v panelovém domě a jinak novostavbu na malé obci. Do marketingu zakázky patří následující nástroje:

  • 3D půdorys

Hojně využívaný hlavně u nemovitostí v původním stavu. Když si chcete zařídit bydlení podle vlastního návrhu, půdorys je ideální nástroj pro vytvoření alespoň částečné představy, jak by mohla nemovitost vypadat po rekonstrukci.

  • Profesionální fotoprezentace

Krásná nemovitost si žádá krásné fotky. Domnívám se, že není radno podceňovat sílu vizuálnho vnímaní nemovitosti, ještě než si jí půjdete prohlédnou osobně. V kombinaci s ostatními nástroji dokážeme vytvořit ten správný dojem pro případné zájemce.

  • Fotostaging/Homestaging

Někdy i malá investice do vylepšení nemovitosti zvedne tržní cenu. Nemovitost vypadá úplně jinak zabydlená než prázdná. Zvlášť žádoucí jsou tyto úpravy u neobydlených nemovitostí. 

  • Videoprohlídka

Video přenáší emoce na potenciální zájemce. Vytvořit zajímavou prohlídku, kde hraje prim vaše nemovitost a ne ego makléře, to je náš společný úkol. Videoprohlídka sama od sebe nemovitost neprodá, ale přiláká ty správné zájemce.

  • Placené kampaně na sociálních sítích

Jsou tam skoro všichni, tak proč ne vaše nemovitost. Standardní inzerce na realitních portálech v dnešní době nemusí mít takový zásah, jako dobře mířená kampaň na sociálních sítích.

  • Virtuální prohlídka - 3D scan nemovitosti

Za mě aktuálně nejlepší způsob, jak prezentovat svojí nemovitost na realitním trhu. Scan odhalí úplně vše o aktuálním stavu nemovitosti. V dobrém, i špatném. Je tedy na místě mít na paměti, jak chci svojí nemovitost prezentovat.

Kontaktní formulář

Chcete další informace? Neváhejte mne kontaktovat.

 

*
*
*
phone: lname: fname: